poniedziałek, 10 marca 2014

DINOZAURY I BIBLIA, cz. 23, Memphre i Besse Erie

Kent Hovind
DINOZAURY I BIBLIA
cz. 23

Robiłem wywiad z Jacquesem Boisvert, trwał 3 godziny. Od lat gromadzi on doniesienia o potworze Memphre z jeziora Magog w Kanadzie. Ma on całe segregatory z historiami ludzi, którzy twierdzili, że widzieli Memphre. Tylko w samym roku 1992 odnotowano aż 8 takich doniesień z udziałem 26 osób.

Donoszono również o jakimś dziwnym stworze w rzece Potomac. Mówi się, że przypomina potwora z Loch Ness.

Pewna kobieta powiedziała, że jej mąż strzelił do jednego z mniejszych takich stworów w szyję. Podniósł się on wówczas z wody i zniknął.


W roku 1800 wiele razy widziano potwora morskiego w Bostonie. Mnóstwo ludzi widziało coś wyglądającego jak gigantyczny wąż morski.

U wybrzeży Rhode Islands znajduje się wyspa Block. W roku 1996 złapano tam stwora o długości 4 m. Oto jego zdjęcie (poniżej, po prawej). Ktoś ukradł jego kości i stwór ten zniknął. Nikt nie wie, gdzie on teraz jest. Nazwano go "stworem z Block Ness".


Wielu ludzi zgłosiło też, że widziało jakiegoś stwora w jeziorze Erie. "Besse Erie - podobna do Nessie" - to cytat z artykułu*. Opisują w nim, że stworzenie było czarne, długości ok. 10 m, z głową jak u węża. O zauważeniu tego stworzenia doniosło 5 osób podczas 5 różnych okazji (w roku 1990).


Wiele artykułów w gazetach o tym wspomina, również wielu ludzi zarzeka się, że widzieli potwora z jeziora Erie. Można by o tym mówić 2 dni.

John Kraft, który sfotografował go w jeziorze, powiedział: "Widziałem go z wynurzoną głową. Zanim nastawiłem aparat, zdążył ją już zanurzyć. Złapałem tylko jego grzbiet. To najlepsze zdjęcie, jakie mam" (powyżej, po prawej).


Rozmawiałem z Peterem Petersonem, który ma sklep z przynętami przy jeziorze Erie. Preparuje też zwierzęta. Powiedział, że 6 lat wcześniej zobaczył na plaży martwe młode tego stwora. Miało cztery płetwy, małą głowę i długą szyję. Zabrał je i wypchał (foto powyżej). Znajduje się teraz w muzeum w Teksasie. Nigdy go pozytywnie nie zidentyfikowano.

01.50.02-01.52.39

* - Pensacola News Journal, 30.09.1990.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz