sobota, 2 listopada 2013

WIEK ZIEMI, cz. 18, Delta rzeki Missisipi

Kent Hovind
WIEK ZIEMI
cz. 18

Prowadziłem kiedyś debatę w Missisipi. Ta rzeka przenosi ze sobą 80 tys. ton osadów na godzinę, które są wyrzucane w Nowym Orleanie. Powodują one ogromny rozrost delty. Zbadano, że prawdopodobnie do naniesienia takiej ilości mułu potrzeba by 30 tys. lat.

Moje pytanie: dlaczego Zatoka Meksykańska nie jest cała wypełniona mułem, skoro Ziemia ma miliony lat? Naukowcy odpowiadają: ilość osadów wskazuje na 30 tys. lat, co przeczy Biblii. Mam jednak na ten temat teorię. Wierzę, że ok. 6 tys. lat temu Bóg stworzył wszystko. 4.400 lat temu nastąpił potop. Napływające wody naniosły jakąś część tych wszystkich osadów w... 20 minut? Wygląda to więc na 30 tys. lat, bo zapomniano o potopie.

Mój znajomy, który pracował kiedyś przy wydobyciu ropy, opowiadał mi: "Wierciliśmy w Zatoce Meksykańskiej, szukając ropy. Dowierciliśmy się do głębokości 4.300 m i natrafiliśmy na 18-metrowe drzewa". Uważam więc, że to potop był sprawcą większości erozji w Zatoce Meksykańskiej.

01.49.41-01.51.22

[dalej]
[do początku]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz